حدیث روز
امام علی (علیه السلام) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 469 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 11 تعداد دیدگاهها : 2×
دیدار مدیر جدید کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها با حجت الاسلام خداداده
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
شناسه : 2278
1

به گزارش روابط عمومی کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها ، حجت الاسلام «مصطفی مردای» مدیر جدید کانون حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم با حجت الاسلام خداداده رییس این ستاد دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام مرادی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها ، حجت الاسلام «مصطفی مردای» مدیر جدید کانون حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم با حجت الاسلام خداداده رییس این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مرادی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها، اظهارکرد: سرفصل فعالیت ها و برنامه های این کانون اغلب در قالب ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به نیازمندان بوده و حول محور چهار موضوع اصلی «ذبح قربانی و توزیع آن»، «اعزام زائر اولی ها به عتبات، مشهد مقدس و قم »، «طرح فرزندان غدیر (اعطای تسهیلات به بانوان نابارور) » و «طرح نسل ماندگار (احداث نخلستانی به نام ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها) » تعریف می شود.

وی با اشاره به همکاری این کانون با برنامه سمت خدا بخصوص در موضوع جذب خیرین و توزیع گوشت قربانی در کشور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به گستره عظیم جغرافیایی خود که در تمام نقاط کشور حتی دورافتاده ترین روستاها حضور دارند و دسترسی به بزرگترین بسترهای ارایه خدمات اجتماعی و فرهنگی به مردم ، می توانند در مواقع نیاز از ظرفیت های خود استفاده کنند. همکاری و مشارکت با برنامه سمت خدا نیز نمونه ای از این همکاری مبارک بود که اوج آن را در توزیع گوشت قربانی در ایام کرونا شاهد بودیم و کانون ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها این افتخار را داشت که به عنوان نماینده کانون های مساجد کشور با این برنامه مرتبط باشد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به طرح پخت نان در مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد: کانون حضرت خدیجه سلام الله علیها با مشارکت برنامه سمت خدا در نظر دارد طرح پخت و توزیع رایگان نان را با استفاده از کانتینر ویژه ای که برای این کار آماده شده، در سراسر کشور اجرا کند. لذا مدیران ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور می توانند در صورت تمایل ، مناطق محروم استان خود را در این زمینه شناسایی کرده و به ما اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم برای اعزام کانتینر و زمان بندی حضور در هر استان انجام شود.

حجت الاسلام خداداده نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها، ابراز امیدواری کرد این کانون در ادامه مسیر فعالیت های خود شاهد موفقیت های روزافزون بوده و هر روز بیش از پیش در انجام وظایف خطیر خود کوشا باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.